Monitorimi tremujor i gjithë mediave shqiptare në versionet e tyre online, zbuloi se mediat kryesore të Tiranës audio-vizive, botime dhe online po përhapin me shpejtësi dhe pa ndonjë verifikim profesional njoftimet e Bashkisë së kryeqytetit.

Autori i studimit, pedagogu i gazetarisë, Dr. Elvin Luku, thotë se “pjesa dërrmuese e mediave i publikojnë e transmetojnë njoftimet e Bashkisë pa asnjë filtrim apo editim, duke shtuar mundësinë për propagandë dhe duke zhdukur rolin e gazetarit”.

“Kemi bërë një klasifikim për 10 mediat me kontentin më të ngjashëm me njoftimet për shtyp të dërguara nga specialistët e PR-it të Bashkisë Tiranë dhe këtu u përfshinë edhe televizionet me licencë kombëtare në transmetimet dixhitale, gazetat me tirazhin më të madh në vend dhe portalet më të klikuara”,- deklaron Luku.

Vëzhgimi i redaksisë së MediaLook përfshiu 30 mediat më të mëdha tradicionale e të reja në Shqipëri, nga doli se televizionet kryesore transmetojnë afro 65 për qind të pandryshuar lëndën e përcjellë atyre nga zyra e marrëdhënieve publike e bashkisë, së bashku me fotot dhe videot nga i njëjti burim.

“Deri më tani nuk kemi patur një studim për të përcaktuar realisht sesa i përhapur është ky fenomen dhe hulumtimi i MediaLook bën pikërisht këtë, evidenton në përqindje sesa e rëndë është përmasa e tij në mediat shqiptare. Ky fenomen në botë njihet si “churnalism”, që do të thotë ndikimi i zyrave të shtypit të partive politike, qeverise, administratës, etj., në mënyrën e raportimit të lajmit nga mediat.”, – vijon autori i hulumtimit.

Studimi nxori se ndikimi i bashkisë së kryeqytetit është mjaft i madh edhe mbi gazetat kryesore të vendit, derisa ato botojnë njoftimet e saj të pandryshuara në masën mbi 85 për qind.

Pas televizioneve dhe gazetave vijnë edhe portalet kryesore, ku ngjashmëria e lajmeve të tyre me tekstet e përhapura nga bashkia shkon në masën mbi 90 për qind.

Studimi zbuloi po ashtu që çdo veprimtari e Bashkisë së Tiranës, pavarësisht nëse përmbante apo jo informacion me interes të gjerë publik u pasqyrua në të paktën 25 media kryesore të vendit. Në pjesën dërrmuese të lajmeve që publikuan këto media u vu re mungesa e rolit të gazetarit si ndërmjetës midis njoftimeve të bashkisë dhe publikut, për të shmangur propagandën e këtij institucioni.

Gazetarët, thekson studimi i Medialook, me mirëkuptimin dhe mbështetjen e editorëve, luajnë thjesht rolin e transmetuesit të kronikave të parapërgatitura nga bashkia.

Drejtuesit e disa mediave thanë se monitorimi nuk përfshinte edhe shkrime të tjera kritike që ata botonin për punën e bashkisë, ndonëse pranuan punën e pakët që bënin gazetarët për të verifikuar apo pasuruar më tej të dhënat që dilnin nga bashkia.

Transmetimi i materialeve të parapërgatitura nga partitë politike dhe institucionet është bërë tashmë një sëmundje shumëvjecare e mediave shqiptare.

“Në pjesën dërrmuese të rasteve mediat transmetojnë “live” aktivitetet politike. Duke bërë këtë gjë, pa e ditur më parë kontentin e materialeve të transmetuara nga qeveria e partitë politike të cilat janë të parapërgatitura me skenar, këtu bie filtri i gazetarit dhe në këtë moment, prirja për propagandë është shumë e madhe. Ne në termat e komunikimit e quajmë çmediatizim i mesazhit, ku gazetari e media bëjnë vetëm rolin e transmetuesit.”, – përfundon autori i monitorimit, Elvin Luku

Të paktën 3 fushatat e fundit elektorale u mbizotëruan nga kronikat që përgatitnin partitë në studiot e tyre, ndërsa aktualisht veprimtaritë e qeveritarëve ndiqen nga përherë e më pak gazetarë, sepse kudo ku shkojnë ata janë me regji dhe sinjal transmetimi më vete, për t’ia ofruar të gatshëm çdo stacioni apo medie tradicionale e moderne për ta shumëfishuar nëpër ekrane.

Shënim: Kronika është realizuar nga gazetari Ilirian Agolli për Zërin e Amerikës

Copyright Të gjitha të drejtat e artikujve të publikuar janë të rezervuara dhe i përkasin © MediaLook. Ju mund të përdorini, publikoni ose përktheni artikullin me kushtin që ju të atribuoni dukshëm burimin, të kryeni lidhje hiperlink me faqen dhe mos ta përdorni atë për qëllime komerciale.

LINI NJE PERGJIGJE

Ju lutem vendosni komentin tuaj këtu!
Ju lutem vendosni emrin tuaj këtu