Kreu Etiketa Media

Media

OSBE kritika mediave: informuan publikun me aktivitete të ERTV-së! Kryqëzon Top-in e Klanin

“Qytetarët shqiptarë nuk janë informuar në mënyrë objektive përgjatë fushatës zgjedhore, pasi aktivitetet e zyrtarëve dhe partive politike janë transmetuar në mediat private dhe kombëtare përmes ERTV-së”, - Ky është konkluzioni i raportit paraprak...

Oligarkët kërcënim për median në Europën Lindore e Qendrore, gazetarët zhvendosen online

Pavarësia financiare është baza e pavarësisë editoriale. Kur kompanitë mediatike nuk arrijnë të gjenerojnë të ardhura të mjaftueshme për të mbijetuar në treg por kontrollohen nga interesa të caktuara – veçanërisht ato politike –...

Raporti i DASH: Aksionerët përdorin median për interesat e tyre, roli i AMA-s i...

Pronarët kanë përdorur mediat e tyre për përfitime në bizneset e tjera ku ata janë aksionerë fakt ky që ka ndikuar në vetëcensurimin e gazetarëve shqiptarë. Ky është një ndër konkluzionet e raportit të...

“Ndarja e tortës” së milionave në media: rezistojnë televizionet, interneti “fundos” printin

Mediat dhe tregu i reklamave po ecin në dy drejtime tërësisht të ndryshme. Në tregun mediatik, konkurrenca është shtuar. Gara mes televizioneve është ashpërsuar, me emisione politike, programe argëtimi e humori, seriale e telenovela...

Skandali me “draftet antishpifje”: asnjë studim mbi median për ligjet, “fshihen” pas modelit kroat

Takimi i katërt konsultativ i Autoritetit të Mediave Audiovizive, Autoritetit të Komunikimeve Elektronike e Postare dhe Ministrisë së Drejtësisë me grupet e interesit për dy draftligjet e “paketës antishpifje”, përfundoi me një përplasje mes...

300 gazetarë janë pak! Shkollat pa “media literacy”, s’ka shërbime në web e media...

Sipas medias, zoti kryeministër, ndërkohë që i bëheshin pyetje për masat e qeverisë për të përballuar revoltat studentore në Tiranë, ka deklaruar se çfarë na duhen 300 të diplomuar në gazetari në vit! Më shumë...

Studimi i DGK-së/ Modelet pronësore të medias pengesë për informimin e drejtë të qytetarëve

Modeli pronësor, financiar e menaxherial i mediave Shqiptare pengon informimin e plotë, të drejtë dhe paanshëm të qytetarëve. Kjo është një nga problematikat e evidentuara si “dobësi” e mediave komerciale shqiptare në studimin më...

Rrëfimi i Ylli Rakipit si tregues i lidhjes media-biznes-politikë

Si një njeri që kam kontributin tim në media prej 25 vjetësh po i lejoj edhe unë vetes në mënyrë modeste të them disa fjalë rreth një reagimi që Ylli Rakipi i drejtoi publikisht...

“Arroganca presidenciale” ndaj mediave në Kosovë

Në një interval kohor prej 15 minutash, presidenti i Kosovës Hashim Thaçi i tha afërsisht 100 herë «po rrenë, po manipulon, po shpifë» gazetarit Adriatik Kelmendi në studion televizive të KTV-së gjatë muajit të...

Strategjia manipuluese e Trump: si arriti Presidenti të kthejë median në opozitën e tij

Më 13 shtator, Danah Boyd, themeluese e institutit kërkimor “Data & Society”, i tha gazetarëve pjesëmarrës në konferencën e përvitshme të Shoqatës së Redaksive Online se “Media ka rënë në kurth! “Shpresoj të dëgjoni dhe...