Pronaret e medias
Gazetari shqiptar mes dijeve të marra në universitet dhe praktikave profesionale në treg
Ky synopsis paraqitet në kuadër të projektit “Fuqizimi i gazetarëve të rinj nëpërmjet promovimit të vlera profesionale” dhe përfaqëson reflektimin dhe interpretimet mbi rezultatet e një sondazhi që ka monitoruar tregun e punës të...
Studimi DGK-së: Lidhjet e pronarëve të medias me politikën intimidojnë reporterët
Statusi i dobët i gazetarit shqiptar vështirëson rolin e tij si garant dhe roje të demokracisë përballë një aleance të fuqishme aktorësh që kontrollojnë informacionin, si Pronarët e mediave, drejtuesit e mirë paguar, politikanët...
Matja e audiencës prish monopolin e televizioneve! Eksperti i KiE-s kërkon reagim nga AMA
Më 15 mars AMA shpërndau për mediat raportin e përkthyer prej saj të ekspertit të Këshillit të Europës (KiE), Ivor Millman, mbi matjen e audiencës së televizioneve në Shqipëri. Disa media e përdorën këtë...
AMA “e pafuqishme” ndaj TV-ve, lejon kronikat “reklamë” në edicionet informative
Autoriteti i Medias Audiovizive ka dështuar në mbikëqyrjen e tregut mediatik për të parandaluar transmetimin e kronikave me natyrë tregtare në edicionet informative, duke i hapur rrugë “trysnisë” se interesave ekonomike nga subjekte të...
VOA për hulumtimin e MediaLook mbi raportimet e njëanshme me natyrë tregtare
Qendra studimore MediaLook sapo ka publikuar një monitorim mbi edicionet e lajmeve të televizioneve vendase në kryeqytet ku u vërejtën një numër i konsiderueshëm kronikash të ngjashme me reklamat tregtare. Autorët e cilësojnë këtë...
Ndikimi i interesave ekonomike të pronarëve të medias vizive në raportimin e lajmit
Në funksion të hulumtimit me temë “Ndikimi i interesave ekonomike të pronarëve të medias vizive në raportimin e lajmit” Qendra Shqiptare MediaLook ka krijuar një databazë të dhënash e cila reflekton disa nga problematikat...