Kreu Mediat e reja

Mediat e reja

Kategoria përfshin ato media që funksionojnë në web 2.0, si website e rrjete sociale (social media) por dhe shërbimet e platformat e konverguara 3 in 1. Këtu do të mund të lexoni analiza dhe shkrime edhe mbi smartphone dhe audiencat e lëvizshme, të cilat konsumojnë produksionet mediatike nga aparatët mobil.

Studimi i DGK-së: Televizionet mbeten burimi kryesor i informacionit për audiencat...

Pavarësisht fluksit të madh të portaleve online dhe burimeve të informacioneve në mediat sociale audienca shqiptare vijon të konsiderojë televizionet konvencionale si mediat më...

Anketimi i IDRA-s: 35% e gazetarëve pranojnë se drejtuesit u kanë...

Instituti për Kërkime dhe Alternativa Zhvillimi (IDRA) publikoi sot, në Ditën Ndërkombëtare të Lirisë së Shtypit, studimin “Panorama e Medias në Shqipëri”. Sipas studimit, mbi...

A ka ardhur koha që shtetet “të ndryshojnë” Facebook-un?

Hidhini një sy masave që qeveritë kanë propozuar për të frenuar Facebook-un: Ato fillojnë nga gjobat e deri në kërcënimet për të mbyllur rrjetin...

A po vjen një brez i ri gazetarësh?

Protesta e gazetarëve përpara ambienteve të Prokurorisë së Përgjithshme, e cila u organizua pas një sërë incidentesh të njëpasnjëshme muajin e fundit, duke përfshirë...

Çfarë është dizinformimi?

Fillimisht dizinformimi ishte një mjet lufte përmes të cilit, njëra palë i përçonte informacione të rreme mbi synimet apo fuqinë e vet luftuese palës...

Oligarkët kërcënim për median në Europën Lindore e Qendrore, gazetarët zhvendosen...

Pavarësia financiare është baza e pavarësisë editoriale. Kur kompanitë mediatike nuk arrijnë të gjenerojnë të ardhura të mjaftueshme për të mbijetuar në treg por...

Raporti i DASH: Aksionerët përdorin median për interesat e tyre, roli...

Pronarët kanë përdorur mediat e tyre për përfitime në bizneset e tjera ku ata janë aksionerë fakt ky që ka ndikuar në vetëcensurimin e...

Probleme për Facebook, WhatsApp e Instagram… a u sulmuan nga hakerat...

Facebook, Instagram, Messenger dhe WhatsApp kanë shfaqur një seri problematikash në shërbimet e tyre ndërsa përdoruesit janë përballur me vonesa në komunikim apo shkëmbimin...

Ndikimi i interesave ekonomike të pronarëve të medias vizive në raportimin...

Në funksion të hulumtimit me temë “Ndikimi i interesave ekonomike të pronarëve të medias vizive në raportimin e lajmit” Qendra Shqiptare MediaLook ka krijuar...

Monitor: Bien buxhetet e reklamuesve më të mëdhenj! Sa rrezikojnë mediat?

Prej vitesh telekomunikacionet dhe bankat kanë “ushqyer” tregun mediatik në vend, përmes buxheteve të mëdha të marketingut, pjesa e luanit të të cilave shkon...