Raporti për mediat online: Verifikimi i lajmeve praktikë në zhdukje, janë...

Verifikimi i informacioneve që publikohen në mediat online, por edhe ato tradicionale është një praktikë në zhdukje. Shqetësimi ngrihet në publikimin më të fundit...

‘Paketa antishpifje’ e qeverisë: Policim dhe gjoba të dyfishta për median...

Dy projektligjet kyçe të së ashtuquajturës “paketa antishpifje” e qeverisë Rama e vendosin median në internet nën policimin e Autoritetit të Mediave Audiovizive, AMA...

Guidë për optimizimin e lajmit në motorët e kërkimit

Të shkruash lajmin qartë dhe saktë sa të jetë i kuptueshëm nga audiencat e gjera, pavarësisht formimit të tyre, është një nga leksionet e...

“Projektiligji antishpifje” i hap rrugë censurës: kthen gazetarinë në epokën e...

Projektligji “antishpifje”, i iniciuar nga qeveria shqiptare, e që është hedhur së fundi për diskutim publik nga AMA, si autoriteti i ngarkuar për kthimin...

Ndarja dixhitale dhe sjellja konsumatore e publikut ndaj mediave audiovizive

Termi ndarje dixhitale ka nisur të përdoret kryesisht në dy dekadat e fundit dhe është i lidhur specifikisht me zhvillimet në fushën e internetit dhe të...

Rasti Lala dhe solidariteti i munguar mes gazetarëve në Shqipëri

Ngjarja e paprecedentë me një breshëri plumbash që u derdhën mbi ambientet e banesës së prindërve të gazetares Klodiana Lala tronditi mbarë opinionin publik,...
Fake news

Mbi fake newsbombin dhe “amnistinë” e shpifjes në media

Më 22 Qershor 2017, rrjeti ndërkombëtar CNN publikoi një shënim editorial online ku kërkonte ndjesë publike për shkak të një informacioni të pakonfirmuar plotësisht,...

Hapësira online, si armike e pushtetit

Përveç se ngritja e një "gjykate morali" që do të gjykojë lajmet përbën rast "sui generis" në të gjithë mëhallën që e quajmë Europe,...

Autori i hulumtimit intervistë për VOA: Gazetaria po i lë vendin...

Monitorimi tremujor i gjithë mediave shqiptare në versionet e tyre online, zbuloi se mediat kryesore të Tiranës audio-vizive, botime dhe online po përhapin me...

Fake news dhe ekonomia e dezinformimit!

Në këtë epokë të fake news dhe të teorive të konspiracionit, ekonomia e vëmendjes po bëhet ekonomi e dezinformimit, thotë Stephan Russ-Mohl. Përdorimi i trolls-eve...