276
8280
Ligji nr.97/2013 “Për Mediat Audiovizive në Republikën e Shqipërisë” në nenin 45/4 sanksionon që “lajmet dhe programet informative që lidhen me politikën nuk mund të sponsorizohen”.
Akti nënligjor “Kodi i Trasmetimit për Median Audiovizive”, i miratuar me vendimin nr.288, dt. 11.12.2017 nga AMA, në seksionin 4, parashikon si parim themelor që “veprimtaria informative audiovizive, pavarësisht nga operatori i shërbimit mediatik audioviziv që e ushtron, përbën në të gjitha rastet një shërbim me interes të përgjithshëm publik...”
Akti nënligjor “Kodi i Trasmetimit për Median Audiovizive”, i miratuar me vendimin nr.288, dt. 11.12.2017 nga AMA, në seksionin 4.15, parashikon që “informacioni i transmetuar nuk duhet të përdoret për përfitime personale dhe përfitime të tjera të drejtpërdrejta, nga ana e pronarëve të mediave audio dhe ose/audiovizive, drejtuesve të tyre dhe gazetarëve.
Akti nënligjor “Kodi i Trasmetimit për Median Audiovizive”, i miratuar me vendimin nr.288, dt. 11.12.2017 nga AMA, në seksionin 4.16, parashikon që “OSHMA-të, për të shmangur promovimin e padrejtë, gjatë transmetimit të komunikimeve me natyrë tregtare për mallrat, duhet të respektojnë parimin e propocionalitetit dhe mosdiskriminimit duke mos favorizuar shoqëri të veçanta tregtare ose subjekte tregtarë të lidhura direkt apo indirekt me ortakët apo aksionarët e shoqërive audio dhe/ose audiovizive.