Ndikimi i interesave ekonomike të pronarëve të mediave vizive në raportimin e lajmit

Analiza e plotë (lexo)

Kronika "reklamë" në edicionet qëndrore informative në

TV Kombëtare

service image

Top Channel

service image

TV Klan

service image

Vizion Plus

Monitorimi i lajmeve në shifra

276

Edicione informative të vëzhguara
138
Orë transmetimi të analizuara

8280

Minuta të regjistruara
250
Dokumenta zyrtare të analizuara

Lidhjet ekonomike të pronarëve të medias

në sektorë të tjerë biznesi

A e dini se:

Fitimet Vjetore të vetëdeklaruara të TV-ve kombëtare

gjatë viteve 2013-2017

Realizimi i këtij projekti:

Konkluzione

icon

AMA rezulton të jetë një autoritet “i pafuqishëm” përballë TV-ve pasi lejon transmetimin e kronikave me natyrë tregtare që ndalohen nga Kodi i Transmetimit;

icon

Nga monitorimi 3-mujor i TV-ve kombëtare rezultoi një total prej 51 kronikash me natyrë tregtare;

icon

Koha totale kushtuar këtyre lajmeve rezulton të jetë rreth 84 minuta, sa tre edicione informative;

icon

Kronikat “reklamë” janë: 1) Raportime për kompani pjesë e të njëjtit grup aksionarësh; 2) Raportime për biznese, kundrejt apo jo interesave, por pa lidhje të drejtpërdrejt mes pronarëve të tyre.

icon

Aksesi në fondet publike nga kompani të lidhura me mediat dëmton cilësinë e raportimit të lajmit;

icon

Studimet & raportet ndërkombëtare rekomandojnë masa për të forcuar “de fakto” pavarësinë, rritjen e parametrave cilësor për përmbajtjet dhe masa për shmangien e tregut monopolistik.

Na kontaktoni